Case: LinkedIn-campagne Shaping solutions like Netherlands voor NBTC

Het coronavirus betekende voor bijna iedereen een grote uitdaging, maar voor de organisatoren van congressen was het natuurlijk extra lastig om deze activiteiten voort te zetten. Om die reden vroeg NBTC ons om een subcampagne voor #likenetherlands op te zetten.

  • EEN VLIEGENDE START MET 2000+ VIEWS IN 2 DAGEN

  • ZEER HOGE ENGAGEMENT DANKZIJ VEEL PARTICIPATIE

  • HERNIEUWDE GROEI >100% MEER WEERGAVEN

Very nice!!! Bravo the Netherlands!

Over deze case

De LinkedIn-pagina #likenetherlands is bedoeld om  internationale congresorganisatoren te interesseren een congres in Nederland te organiseren, en Scripta zorgt er met aansprekende verhalen voor dat er voldoende interessante content gepost wordt om deze doelgroep actief betrokken te houden. En toen kwam corona, en lag de gehele congreswereld in één klap stil. Met een creatieve subcampagne hebben we een flinke draai gemaakt in de toon van de communicatie, zodat het doel van NBTC -om Nederland als congresland te onderscheiden ten opzichte van de concurrentie- kon blijven staan.

Dat resulteerde in de subcampagne ‘Shaping solutions like Netherlands’, waarmee we laten zien dat Nederland juist ook in lastige tijden kan anticiperen en aanpassen, om zo mensen weer te verwelkomen bij congressen. Door onze slimme innovaties, flexibele houding en oplossingsgerichte natuur overwinnen we ook deze crisis. De gehele LinkedIn-campagne is gericht op deze boodschap, met een door ons gemaakte inspirerende en hoopgevende video als startpunt.

Bekijk de LinkedIn-pagina #likenetherlands

Realiseer je marketingdoelstellingen met slimme & effectieve content

Contact

Adres

Bergstraat 9
3811NE Amersfoort

Over ons