Wat kan Scripta voor jou betekenen?

Strategie

Op een slimme en effectieve manier jouw verhaal naar buiten brengen begint met een helder vertrekpunt. Waar staan jullie als bedrijf voor, wat onderscheidt jullie van de concurrentie en waarom zou iemand bij jullie klant willen worden? Met onze 30 jaar ervaring helpen we jullie graag met het scherp formuleren van deze antwoorden, en zorgen we ervoor dat ze de basis vormen van een impactvol verhaal.

Creatie

Onze creatieven vertalen jouw wensen en strategische keuzes door naar een pakkend concept, met een onderscheidende insteek en een aansprekende vorm. Of het nu om een magazine gaat, een blog of een video: We weten precies hoe we de juiste snaar moeten raken voor het gewenste effect.

Productie

Uiteraard kunnen we er ook voor zorgen dat jouw verhalen gepubliceerd worden. We kunnen de gehele productie van een (digitaal) magazine verzorgen, van inhoudsplan tot layout, van duurzaam drukwerk tot verzending en van digitaal magazine tot whitepaper. Maar net zo makkelijk maken we in huis een videoserie of een podcastreeks.

“Bij Scripta geloven we in de kracht van verhalen”

Verhalen maken het mogelijk om mensen en merken écht te verbinden. Daarom zijn we er bij Scripta ook zo gek op. Een goed verhaal begint niet met ‘er was eens …’, maar met een uitgekiende strategie. Een strategie die duidelijk maakt wat je als bedrijf gaat vertellen, via welk kanaal je dat gaat doen en vooral: welk resultaat je ermee gaat bereiken.

We zetten onze dertig jaar ervaring graag in om bedrijven te helpen met het uitstippelen van hun strategie. Dat doen we door een echte (dus vaak ook kritische) sparringpartner te zijn, en middelenonafhankelijk mee te denken over de meest slimme en effectieve inzet van verhalen.

Is de strategie duidelijk en heb je een weloverwogen keuze gemaakt hoe jij het verhaal van jouw bedrijf naar buiten gaat brengen, dan staan wij voor je klaar om die stap op de juiste manier te zetten. Dat doen we door altijd voor de journalistieke insteek te kiezen, en te zorgen dat jouw verhaal ook echt iets vertelt.

Wordt het een (digitaal) magazine, dan bedenken we het concept, de bladformule en de vormgeving. En we zorgen voor de complete inhoud, van nieuwtjes tot cijfertjes, van verhalen tot fotografie en van interviews tot infographics. Tenminste, als jij dat wil. Want sommige van onze klanten doen een deel van die invulling gewoon zelf.

Maar misschien is video wel de beste manier om jouw verhaal bij jouw doelgroep onder de aandacht te brengen. In dat geval gaat onze video-afdeling aan de slag met het bedenken van het concept, het uitwerken van het storyboard en het maken van het script.

Enthousiast geworden om de kracht van verhalen ook voor jouw bedrijf te gaan inzetten? Nodig ons dan eens uit om vrijblijvend met je mee te denken.

Bel met Patrick (nulzes-42556387), Peter (nulzes-19464297) of Boris (nulzes-24623640)

Realiseer je marketingdoelstellingen met slimme & effectieve content

Contact

Adres

Bergstraat 9
3811NE Amersfoort

Over ons