Case: Donateursmagazine voor Save the Children

Save the Children kent veel donateurs, en wil de binding met deze belangrijke groep graag versterken. Daarom heeft de kinderrechtenorganisatie ons gevraagd om een magazine te realiseren. Scripta verzorgt zowel het concept als de uitwerking.

  • CONCEPT EN BLADFORMULE VERZORGD DOOR SCRIPTA

  • ZOWEL INHOUDELIJK ALS VORMGEEFTECHNISCH DOOR ONS GEREALISEERD

  • ZEER GOEDE ONTVANGST BIJ DE DONATEUR

Save magazine is het welgemeende bedankje voor de donateur

Over deze case

Save the Children is ’s werelds grootste onafhankelijke kinderrechtenorgansatie en hecht er veel waarde aan haar donateurs te informeren over al haar activiteiten.

Om dat op een pakkende manier te doen heeft Save the Children aan Scripta gevraagd een aansprekend magazine te ontwikkelen. Scripta bedacht de bladformule en het vormgeefconcept, en verzorgt iedere editie de redactionele invulling en productie van het magazine. Aan de hand van aangrijpende verhalen laten we de noodzaak voor het doneren zien, en aan de andere kant brengen we ook in beeld welke mooie projecten er met dank aan alle donaties gerealiseerd worden. 

Het eerste nummer is eind maart verschenen en is via deze link online te bekijken. In samenwerking met Intermail werd ook een mailpack toegevoegd aan deze uitgave.

Realiseer je marketingdoelstellingen met slimme & effectieve content

Contact

Adres

Bergstraat 9
3811NE Amersfoort

Over ons