Case: Coffee Break voor Jacobs Douwe Egberts (JDE)

Voor Jacobs Douwe Egberts (JDE) maken wij al jaren het medewerkersmagazine Coffee Break. Vanwege de coronacrisis hebben we dit omgevormd tot een maandelijkse Shoft Coffee Break.

  • EEN PRACHTIG MAGAZINE VOOR AL HET JDE-PERSONEEL

  • EEN SLIMME NIEUWE FORMULE VANWEGE DE CORONACRISIS

  • EEN KERSTSPECIAL DIE AANSLUIT BIJ DE TV-CAMPAGNE #METELKAAR

Het perfecte tussendoortje om helemaal op de hoogte te blijven voor al het JDE-personeel

Over deze case

Voor Jacobs Douwe Egberts (JDE) – bekend van merken zoals Douwe Egberts, Senseo, L’Or en Pickwick – ontwikkelde Scripta in 2015 in samenwerking met JDE een nieuwe bladformule Coffee Break voor het bestaande medewerkersmagazine.

Vorig jaar was een ingrijpend jaar voor iedereen en ook de interne communicatie liep bij veel bedrijven anders dan normaal. De (reguliere) Coffee Break verschijnt twee keer per jaar. Vanwege de coronacrisis is vanaf mei 2020 een maandelijkse Short Coffee Break uitgegeven en mochten we een speciale eindejaarsuitgave maken voor al hun personeel (Nederlands en Engelstalig). Een fraaie papieren uitgave, die mooi voor kerst op de deurmat viel.

Het 20 pagina’s dikke magazine had een bijzonder thema: JDE in coronatijd. Hoofdzakelijk gevuld met persoonlijke verhalen van JDE-medewerkers van diverse afdelingen die reflecteerden op het afgelopen jaar. De insteek is positief, trots op JDE en het #metelkaar-gevoel. Dit sloot goed aan bij de externe tv-campagne over #metelkaar.

Realiseer je marketingdoelstellingen met slimme & effectieve content

Contact

Adres

Bergstraat 9
3811NE Amersfoort

Over ons