Case: Coffee Break voor Jacobs Douwe Egberts (JDE)

Voor Jacobs Douwe Egberts (JDE) maken wij al jaren het medewerkersmagazine Coffee Break. Tijdens de coronacrisis hebben we het halfjaarlijkse magazine omgevormd tot een maandelijkse Short Coffee Break.

  • EEN PRACHTIG MAGAZINE VOOR AL HET JDE-PERSONEEL

  • EEN SLIMME NIEUWE FORMULE VANWEGE DE CORONACRISIS

  • EEN KERSTSPECIAL DIE AANSLUIT BIJ DE TV-CAMPAGNE #METELKAAR

Het perfecte tussendoortje om helemaal op de hoogte te blijven voor al het JDE-personeel

Over deze case

Voor Jacobs Douwe Egberts (JDE) – bekend van merken zoals Douwe Egberts, Senseo, L’Or en Pickwick – ontwikkelde Scripta al in 2015 het personeelsmagazine Coffee Break. De (reguliere) Coffee Break verschijnt twee keer per jaar.

Vanwege de impact van de coronacrisis is vanaf mei 2020 besloten over te stappen naar een maandelijkse mini-magazine: Short Coffee Break. Bovendien mochten we een speciale eindejaarsuitgave maken voor al het personeel (Nederlands en Engelstalig). Dat werd een fraaie papieren uitgave, die mooi voor kerst op de deurmat viel.

Dit 20 pagina’s dikke magazine had een bijzonder thema: JDE in coronatijd. Hoofdzakelijk gevuld met persoonlijke verhalen van JDE-medewerkers van diverse afdelingen die reflecteerden op het afgelopen jaar. De insteek is positief, trots op JDE en het #metelkaar-gevoel. Dit sloot goed aan bij de externe tv-campagne over #metelkaar.

Realiseer je marketingdoelstellingen met slimme & effectieve content

Contact

Adres

Bergstraat 9
3811NE Amersfoort

Over ons